總網頁瀏覽量

2015年4月27日 星期一

Double 將軍漢堡

一個美味嘅將軍漢堡,背後有一段柒事。
是噉的,話說 Groupon 團購做優惠,$16 就有個 Double 將軍漢堡 + 一杯中汽水。
見到「好似」好抵,就即刻買咗 5 張 coupon。
當我去到 M 記收銀度,畀張 coupon 個收銀,佢就叫經理出嚟 scan QR code。
於是我多口問句:

我:「有冇得加大啊?」
經理:「冇啊。」
我:「有冇得加 Shake Shake 粉啊?」
經理:「呢個唔係餐,得個飽同汽水咋,冇薯條架。」

之後佢畀番張 coupon 我,我拎個銀包出嚟,諗住畀八達通。

經理:「唔使畀錢架啦。」

我嗰陣紅都面晒,點解可以咁柒,仲要一柒就柒三次。
要怪就怪自己當初冇留意到,原來唔係一個餐,冇薯條啦!

沒有留言:

張貼留言